dimecres, 10 de novembre del 2010

Biblioteca Pompeu Fabra

Durant aquesta setmana passada els nois i noies de 4t de primària vam anar a visitar la Biblioteca Pompeu Fabra. Recordeu que la biblioteca és un d'aquells serveis del sector terciari que són públics, o sigui que hi pot entrar tothom, i que es paga amb diners públics. Ens en recordem de tot això?

Una de les coses que vam aprendre és que podem consultar el catàleg de la biblioteca per internet, i així podem saber si tenen el llibre, còmic, cd, o pel·lícula que vull veure. Des de casa, podeu fer clic aquí: Chilias, i buscar el que volem abans d'anar-ho a busar a la biblioteca. Recorda que és important que abans de cercar, a la part de sota, on diu "On ho vols trobar?", posis Mataró!

A més, també pots saber els horaris, l'adreça i com arribar-hi si fas clic a la web de la Pompeu, i també pots saber tot el que es fa a la biblioteca si fas clic al blog de la Pompeu... si, la Pompeu també té un blog, com nosaltres! Hi surt l'hora del conte, llibres nous, activitats, exposicions...

Has anat a l'hora del conte? O a veure l'exposició que hi ha? O a llegir una estona? Ja has fet servir el teu carnet nou? Si??? Explica-ho a un comentari!!!

8 comentaris:

  1. la biblioteca de pompeu fabra
    pero jo ja hi vaig anar
    al pompeu fabra
    jo ja tenia el carnet
    va ser molt divartit
    vam anar caminant
    fins el pompeu fabra
    vaig fer moltes coses

    ResponElimina
  2. La Pompeu Fabra és la biblioteca més gren que he
    vist mai es super gran!!!!!!!!!!!!


    Anna Lucas Garcia 4tb

    ResponElimina
  3. la guep per buscar llibras esmolt divartida


    Javier de la osa ligos

    ResponElimina
  4. hola,torno ha ser l'ester
    lo uic que vui dir es que la biblioteca de
    Pompeu Fabra va estar molt bé.
    vau tenir una idea molt bona per fer una vissita a la biblioteca...
    recorts:ester

    ResponElimina
  5. ROGER:23-11-10:Hola aquesta biblioteca pompeu fabra es una passada en que ja hi vaig anar pero quan anavam a 3r i no sabia que era cada cosa i estava una mica sol.Pero ara que em anat amb la classe he entes mes coses que no sabia.Estic alegre perque aquesta biblioteca esta reformada el 100%100 i no nomes aixo si no que també per que era moooolt moderna.

    ResponElimina
  6. anna julià 4ta
    Es molt guai tenir el carnet de Pompeu Fabra!

    ResponElimina
  7. A mi m´agradat molt per que es molt entretingut i es molt educatiu.
    Pere Ligos

    ResponElimina
  8. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuau!
    es sssssssssssúper gran!
    pero jo no tinc temps de anari
    algún Divendres li demanaré a la mama
    per anar a la biblio


    JÚLIA FABREGÁ BARCO 4TB

    ResponElimina