dimecres, 17 de novembre del 2010

Els accents

Segur que aquests dies esteu tots donant-li voltes als accents... oi? Que si aguda, que si acaba amb vocal, o amb -en, -in... Quin embolic!!! Costa una miqueta, però aprendre ara a posar accents ens ajudarà molt i molt en els propers cursos... i tot la vida!
Per això, val la pena esforçar-s'hi una mica. I com que amb l'ordinador tots és una mica més divertit, aquí teniu alguns llocs on podeu fer exercicis i recordar com va això dels accents:
- Els accents: Activitats diverses relacionades amb l'accentuació de paraules en català
- Normes d'accentuació:  agudes, planes i esdrúixoles, accent obert i tancat, quan posem accents...

- Síl·labes, tonificació i accentuació: Ja veieu pel títol tot el que es treballa!

Apa, a veure com us va la pràctica!

5 comentaris:

  1. per mi es accents cos tan molt
    per que no se ha onban uigual
    que la bebaja i la be alta
    adeuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  2. anna julià 4ta
    Hola això és molt dificil.Em lio mooooooooooooooooooooooooooooooolt!

    ResponElimina
  3. Es veritat jo també em lio molt!!!!!

    Anna Lucas Garcia 4tb

    ResponElimina
  4. lia una mica pero quant li has pllat el truc ja saps posar accents

    xavi coll 4tA

    ResponElimina
  5. roger:25-11-10:Hola aquestas menas de raias son una mica difisilas de entendre pero vueno, quan mi fico estic de raixa amb els accents pero quant no que si a de fer.Quan vem cumensar no recordava tant de l'ho que deia pero quan ho vaig comprendre em vaig posar per ganes si no vuff no passo de curs ni somiant.

    ResponElimina