dissabte, 2 d’octubre del 2010

Benvinguts al Bloc de 4t de Primària

Benvinguts al Bloc! Els professors i professores de 4t de Primària us saluden des d'aquesta pàgina, on anirem posant coses interessants de totes les assignatures, notícies importants, vídeos o cançons, i pàgines webs que us poden ajudar a aprendre toootes les coses que fem a quart... que són moltes!
Penseu que també podeu posar comentaris als missatges que llegiu, així sabrem que ho heu vist, que us ha agradat, que hi heu anat... segur que al professor d'informàtica li agradarà moooolt veure els vostres comentaris.
Si teniu qualsevol dubte de com funciona tot això, segur que els pares sabran com funciona... o si no, a la classe d'informàtica ho anirem explicant.
Per tant, endavant! Llegeix, visita i comenta!

16 comentaris:

  1. Hola Dani, Pilar, i Judith.
    El bloc us ha quedat molt xulo.
    Anna LG.

    ResponElimina
  2. Anna Maragall

    jo crec que esta molt bè el bloc que han escrit els professors i professores de 4r de primaria i m'ha agradat molt

    ResponElimina
  3. Saro molt divertit jugar els jocs que tenen

    Berta Buch 4c

    ResponElimina
  4. Això de posar les mans al seu lloc és molt complicat!Amb aquest blog pots aprendre moltes coses! M'encanta!!!!!


    Anna Julià 4A

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots per entrar-hi i jugar, Berta, i totes les Annes!!!

    ResponElimina
  6. Ara per ara soc lunic noi que comenta vueno...
    El bloc es una passada es mes xulo que el de l'any passat i mira que el de l'any passat
    m'agrada també molt.ja comentare mes adeu!!!

    Xavier Coll 4tA

    ResponElimina
  7. Dani,ja m'he fet seguidora d'aqust blog.
    GEMMA SÁNCHEZ 4tB

    ResponElimina
  8. Dani el joc de meca es molt guay mai el supero perqué es molt dificil.


    SAMUEL ALBA DE LA ROSA

    ResponElimina
  9. cuen vaig entra el super
    bloc de 4t de primaria
    va ser molt divertit
    PILAR,DANI I GUDIT
    vaser molt pra que molt
    divertit era xulisim
    i cuan vaig entra
    vaser divertit
    jo estaba molt
    cuntent vaser
    cosi fos molt
    maxic
    adeu ja per
    avui ja escrit
    vastant adeuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Aquest bloc es xulisim felicitats Pilar,Dani i Judith.


    Maria Escribano 4tc

    ResponElimina
  11. David Spielmann 4rtA

    Jo aquets dies no estic venin perque ting mal de panxa mal de coll i mal de cap.Espero que magi perdut res guay

    ResponElimina
  12. Dani gracies per explicar-me com em podia fer socia del bloc tenia moltes ganes

    ESTER CALLEJA 4TC

    ResponElimina
  13. Hola Dani fa molt que no entreva al bloc.
    Necessito que m'expliquis com es treu la imatge dels seguidors.
    Bé fins demà!
    ADEU!
    ESTER CALLEJA FERNÁNDEZ 07/03/2011

    ResponElimina
  14. Hola, soc la Berta Aleñá Sala de 4tB i ja se que no te res a beure pero no teniu ganes d'anar de colonies jo si per que estic mes cansada de 4t de primaria de controls, deures, expresions orals...etc com diu l'imne de les colonies de l'any passat i bui anar ja a 5e de primaria. Espero que hes ho pasem molt bé aquestes colonies.
    adew i fins abiat

    ResponElimina
  15. Hola Berta soc en Pau jo tembe tinc moltes ganes d'anar de colonies. responme!

    ResponElimina
  16. Perdo no avarte contestat avans pero ara que ja an passat no em baix equibocar dient que esperava passarmo molt be a les colonies.

    Berta Aleña sala

    ResponElimina