divendres, 8 d’octubre del 2010

Vols posar comentaris?

Ara que ja has remenat una mica el superbloc de 4t, pots aprendre a posar comentaris a les entrades que vulguis. És molt fàcil, només cal que et fixis en les següents passes:
  1. A sota de l'entrada que vulguis, hi ha un lloc on posa "comentaris". Si fas click, et sortiran tots els comentaris que hi ha. Es divertit llegir-los quan n'hi ha molts!
  2. Després de llegir els comentaris que hi ha, a sota de tots surt un quadre en blanc on pots posar el teu comentari. Escriu el que vulguis: si t'ha agradat l'entrada, si has anat a la pàgina i has practicat o jugat, o si vols respondre algun comentari que ha fet algú altra...
  3. Al final del comentari has de posar el teu nom i la classe!!! Si no ho posa, els profes borrarem el comentari
  4. El més difícil de tot: on diu "comenta com a" has d'escollir la opció "anònim". (els qui en sabeu més, potser teniu un compte de Google... vosaltres mateixos!)
  5. Ara fes click a "comentari de l'entrada"
  6. Ara potser et demana que escriguis unes lletres. Fes-ho, i fes click un altre cop a "comentari de l'entrada".
  7. Ja està!!!
Els professors llegirem els comentaris que hagueu posat, mirarem que estiguin ben escrits, i els anirem responent... o sigui que vinga a fer comentaris!

42 comentaris:

  1. Com mola el blog de 4t!!!!!
    Dani, Judith i Pilar, sou uns cracks!!
    Berta Aleña Sala 4t B

    ResponElimina
  2. Dani m'agrada molt el blog!
    Els jocs que heu ficat són xulissims!

    ResponElimina
  3. Gràcies, Berta i Júlia! Mirarem d'anar penjant més coses!

    ResponElimina
  4. magrada molt el bloc!!!!!!!!!
    Dani,Pilar i Judith sou tope guais!!!!


    Joan ribas

    ResponElimina
  5. pilar dani i judith ens agradat molt aquest bloc


    Laila i Binto

    ResponElimina
  6. Hola, Joan, Laila i Binto! Benvinguts tots al Superbloc! Aneu entrant, que sempre hi ha coses per veure...

    ResponElimina
  7. ´Hola Dani m'ha agradat molt el bloc de 4t.Hi han jocs molt xolus!! M'encanta!!

    ANNA JULIÀ 4A

    ResponElimina
  8. Dani m'ha agradat molt el blog de 4t i sobretot
    els jocs com ara vedoque o l'avio mecanograf,quasi ve no moc els dits.A part es molt guapo aquest bloc es mes guay que el de l'any passat.Ja comentare mes.Adeu!!!!!!!!!!!!
    (xavier coll)

    ResponElimina
  9. Hola dani aquesta nit com et vaig dir a la hora d'informatica he fet una miqueta de comentari het volia dir que tes el millor de tots els que m'an tocat de informatica.
    (roger)14-10-10

    ResponElimina
  10. Una cosa dani saps que al 15-10-10 a la excursio mu pasare mes ve que no tu imagines.
    (roger) 14-10-10

    ResponElimina
  11. (roger)14-10-10 Hola dani aquest bloc es el millor que he vist en me vida.I han vagades que busco tanta informasio que madormu.
    Saps que el meu pare no sap res de informatica asta jo li he de obrir google no se que vaestudiar de petit no saver informatica o saverna.Vueno dema ens veurem.

    ResponElimina
  12. Ep, Xavier i Anna! Veig que aneu aprenent a posar comentaris, així m'agrada!
    Roger, si que t'agrada això d'escriure a l'ordinador, eh? Segur que demà ho passarem molt bé!

    ResponElimina
  13. Judith,Dani i Pilar al bloc de 4t hi afegirem
    mes jocs no????????????????????????
    Ja em respondreu.

    Xavier coll 4tA

    ResponElimina
  14. ola Dani ,Pilar i Judith,pngereu molts me jocs oi??????????? esque... ...ma agradat molt el bloc.


    JOAN RIBAS PADILLA(4tC)

    ResponElimina
  15. 15-10-10. Hola Dani,Judith i pilar avui m'ho he passat de marevella a la escursio del moli de paper.
    El mes interesant ha sigut quant l'Oriol Marti
    ha engegat la roda d'aigua per fer funsionat el martell.

    Xavier Coll 4tA

    ResponElimina
  16. Tot es xulisim Dani, Pilar, i Judith aquest cop si que us eu soperat!!!!!!

    Anna Lucas Garcia

    ResponElimina
  17. 16-10-10 Avui em jogat un partit de basquet contra el sant josep A l'hem perdut perque feien moltes faltes pero ha sigut molt divertit.
    Ja comentare mes sobre els partits de basquet
    adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Xavier Coll 4tA

    ResponElimina
  18. A l'escursió m'ho vaig passar pipaaa!!
    I aixó de fer paper com avans feien es molt divertit.


    Berta Aleña Sala 4tb

    ResponElimina
  19. Hola dani,es molt xulu i divertit el blog.

    Paula Artero 4tB

    ResponElimina
  20. Hola Dani ets el millor profe d'informatica del mon.
    I Judith i Pilar s'ou les mllors profes del mon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


    Carlos de Francisco 4tA

    ResponElimina
  21. Hola Dani m'ho passo pipa amb el bloc!!!!!

    Sergi T 4B

    ResponElimina
  22. Hola Dani, he entrat al blog i m'agradat molt els jocs.
    Gemma Sánchez 4tB

    ResponElimina
  23. Hola JUDITH DANI I PILAR el blog es molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GUAI espero que pengeu mes coses.

    GEMMA SÁNCHEZ 4tB

    ResponElimina
  24. he carlos porfin e escrit algo heeeee

    ResponElimina
  25. He judith el dijous no vaig venir tenia molt panxa.
    Espero que no hem perdi res hemocionant


    david spielmann

    ResponElimina
  26. Hei profes aquets jocs son la monda !!!!!!!!!!!!!



    david spielmann

    ResponElimina
  27. Jo quin mal de pancha espero que sem passi rapid =)



    david spielmann 4tA

    ResponElimina
  28. Hola Dani els jocs del bloc m'han agradat molt i he aprés moltes coses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ResponElimina
  29. Soc l'oriol i no me enrecodat de posar el nom.



    Oriol.f.m

    ResponElimina
  30. 24-10-10Hola soc en Xavier coll fa 3 dies que no vinc al cole... Em van operar l'orella el dia 20 d'octubre per arreglar el timpa van agafar un tros de muscul i cap a dintre despres m'ho van cosir i tinc 6 o 7 punts si tot va bé
    arribare a cole el dimarts.

    Xavier Coll 4tA

    ResponElimina
  31. Hola Dani.ja he pogot entrar.He jogat els jocs i son molt divertits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Paula Artero 4tB

    ResponElimina
  32. Hola a tots els profes de 4t, crec que heu fet
    molt bona feina amb el bloc,així que moltes
    gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SERGI TABERNER 4TB

    ResponElimina
  33. Hola soc l' Anna Lucas i crec que es el millor bloc de 4t que hi ha hagut!!!

    Anna Lucas Garcia

    ResponElimina
  34. Hola soc l'Anna Maragall aquest bloc de 4t es molt
    xuloooooooooooooooo!!! hi ha jocs molt divertits
    que s'apren molt!!! m'ha agradat molt



    Anna Maragall!!!

    ResponElimina
  35. Aquest bloc es xulisim
    Dani Pilar Judith
    Sou tope guais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  36. roger 8-11-10:Hola judith avui quan estava fen el paper en brut de la fitxa de biblioteca s'he m'a enat la llum. Quan me quedat a les foscas he pensat uuiii uuii uuii em sembla que ara em passara algu i me mare a preguntat si estava a casa o no i jo els he dit dons clar que estic a casa no que estare a la pista de futbol sala pero despres s'he enses

    ResponElimina
  37. Encara no heu penjatcap cosa mes??????????
    Berta Aleña Sala 4tB!!!

    ResponElimina
  38. com hus vaig dir els resultats de basquet
    cerdnyola:28 valldemia:57


    xavier coll 4tA

    ResponElimina
  39. els accents son molt dfisils er mi

    jaier de la osa

    ResponElimina
  40. resultats del partit de basquet
    tordera:13 valldemia:103

    xavier coll 4tA

    ResponElimina
  41. resultats partit de basquet
    sant pep:83 valldemia:43
    va ser un partit molt dificil de guanyar

    Xavier coll 4tA

    ResponElimina
  42. Hola dani judith i pilar posareu mes coses?

    ResponElimina