dimecres, 6 d’octubre del 2010

Els números romans

Durant uns dies hem estat treballant a classe els números romans. Si vols practicar una mica més, aquí tens un lloc on pots anar millorant, només has de fer click aquí: numeració romana.
Recorda que has de picar a la finestra groga que hi ha a sota, que es diu "versión Jclic Catalan", on diu "verlo (applet).
I què pots fer? Doncs el nivell 0 és per recordar, el nivell 1 és el més important de tots, i si t'atreveixes, pots provar de fer el nivell 2. No t'emboliquis amb els altres!!

 Que t'ha semblat?

13 comentaris:

  1. Que divertit!
    Vaig a provar els altres nivells!





    Miquel Rodríguez Juvany. 4tB.

    ResponElimina
  2. Dani os a quedat molt be el bloc es xulisim!!!!!!!!!!!!


    Anna Lucas Garcia.

    ResponElimina
  3. Ep, Miquel! Que t'has embolicat una mica amb els comentaris? Jejeje. Ens alegrem que t'ho passis bé!

    ResponElimina
  4. Oriol martí

    És emboliquat al principi.Però quan ti poses es divertidisim. Seguiu així i sereu els millors professors!!!

    jaja!!!

    ResponElimina
  5. Hola Dani,Judith i Pilar.He apres molt els numeros romans ja vaig pel nivell 3 es molt dificil pero quant t'hi fixes es molt divertit.
    ja comentare més adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Xavier Coll 4tA

    ResponElimina
  6. Hola soc en Carlos de Francisco i m'a encantat
    aquest tema perque jo tinc un rellotge de numeros
    romans i ara ja se on van cada numero.Adeu!!!!!!




    Carlos de Francisco 4tA

    ResponElimina
  7. Aquests nomeros son mes facils e lo que creia
    ancontes de amb nomeros es fan amb lletra quina gracia

    ResponElimina
  8. Oriol, Carlos i Xavier, molt bé pels vostres comentaris i les vostres pràctiques!
    I qui és el qui no posa el nom??? uixxx!!!

    ResponElimina
  9. (roger)28-10-10=Hola dani i judith aquets numeros ja m'estan molt facils ancara que em acavat el tema pero vueno estar molt be aquets numeros algun dia anire si puc a roma a veure com es la vida dels romans si no hi ha guerra

    ResponElimina
  10. EL JOC DE MATES ES MOLT JUAY.



    SAMUEL ALBA DE LA ROSA

    ResponElimina
  11. Aijo dels numeros romans al prinsipi pensava que seria molt difisil pero ara que hi penso...
    es molt fasil tenint un super blog que an fet els teus super prefesors.
    Berta Aleña Sala

    ResponElimina
  12. Aixo dels numeros ROMANS es xulisim i mai en el joc m`he equivocat.




    Maria Escribano 4tc

    ResponElimina
  13. M'ho passo molt bé amb el aquest blog. Víctor

    ResponElimina